6.30 – 9.30
- scházení dětí, ranní hry dle volby dětí
- ranní činnosti
- didakticky zacílené činnosti (záměrné i spontánní učení) ve skupinkách a individuálně
- jazykové chvilky, dechová cvičení apod.
- individuální péče o děti s poruchou výslovnosti
- individuální činnosti – vycházejí ze stupně vývoje každého dítěte
- ranní kruh, pohybové chvilky, hygiena, svačina
9.30 – 11.30
- pobyt venku, hygiena
11.30 – 12.15
- oběd, hygiena, převlékání k odpočinku, pohádka
12.15 – 14.15
- MD – odpočinek, spánek
- SD – náhradní nespávací aktivity
- péče logopedická a speciálně pedagogická
14.15 – 14.45
- hygiena, tělovýchovná chvilka, svačina
14.45 – 16.30
- odpolední zájmové činnosti dětí (hry dle zájmu dětí, pokračování didakticky cílených činností)